Summering: januari-mars 2012.

Så var det dags för min årliga summering.
Det vill säga, min sammanfattning i bild och text av hur mitt liv sett ut.
Ganska så trevligt och intressant när man tittar tillbaka i bakspegeln.
Sedan 2009 har jag visst summerat.
Here we go året:
Januari: Mitt bästa köp för i år (den prickiga kjolen!), vårlängtan och chokladbollar.
Mattfunderingar och pastell.
Vännerträffar, praktik och inriktningsdags.
Mitt onda revben, illamående och felmedicinerad 2 (!) ggr av samma läkare.
En massa bra filmer med Marcus. Trött. Och lovade att vara mer snäll mot mig själv.
Frågan är om jag lyckats?
Februari: Att belöna sig själv med rosor. -30 och rackarns kallt.
Dansbiennalen i Kiruna: ishotellet, flamenco, midnattskonsert, street och hjärnforskning.
Semmeldagen. Tänkte en del på konsumtion. Alla hjärtans dag i all enkelhet.
Tacos, Rebecka och Mellokväll. Den rosa orkidén blev äntligen min. Och god mat.
Fick en förkyldning på kuppen och började med barnbaletten.
Mars: Tulpanfrossa. Ispromenad. Apelsinsug.
Köks- och vardagsrumspiff. Avslöjade en jobbförfrågan.
Köpte ett fint smyckesskrin.
Högstadielektion och mellanstadieundervisning. Jobb och skolaslit.
Clara och Linnéa som jag inte träffat på minst 8 år sågs!
Mårback och krokus, och 30grader i februari på tv.
Dansrep en massa.
Och av pasteller blir man glader konstaterade jag.
Fyllde år men allt blev mest en massa stress, men gott fika hanns med.
 
Helt okej månader ändå trots förkyldning ännu en gång, en spricka på revbenet
och medicin som jag inte tålde;)

Kommentarer
Postat av: Liborius

okej^^ nä jag bor på västkusten! men det kanske finns fler växtriken;)

2012-12-18 @ 11:22:16
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Sofia/ Kreativ inredning

Kul med en års-summering! Älskar det turkosa nagellacket:-)

2012-12-18 @ 18:48:10
URL: http://kreativinredning.se/
Postat av: Hem och Lycka

Härliga bilder! Ja, tänk, snart ett nytt år på g... kram Mia

2012-12-18 @ 20:30:31
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: S

Åh vad roligt att blicka tillbaka. Har funderat på att göra detsamma :) 2012 har varit ett bra år :) och genom ditt inlägg här verkar i alla fall jan-mars varit bra för dig med. Många fina bilder dessutom.

Verkligen. Otroligt vacker blomma!
Ja det är roligt att vara ute och resa, det finns så mycket att se och vi tycker det är roligt men klart man blir trött men vi har tid att vila upp oss :)

Nej men det tror jag är ganska vanligt att killarna inte bryr sig lika mycket som vi om sådana saker :) Men ju bättre för oss för då får man bestämma själv haha. Min kille sa faktiskt att detta blir hans första julgran i lägenheten. Han har struntat i det tidigare eftersom han alltid ändå firar hemma hos sin familj som har världens största träd typ :)

2012-12-18 @ 20:34:03
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Åsa

Underbara bilder:)

2012-12-19 @ 12:23:20
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0