Födelsedagshelgen.







Födelsedagshelg och stress.
Lugn och ro fick lägga sig på hyllan.

Fredag och födelsedag och repa inför dansshowen.
Inte alls hinna det jag skulle förbereda inför kalaset.
Blev ingen middag på restaurang men därmot middag hemma hos mamma på kvällen.
Mysigt och gott.
Tre rätters men den sista rätten hann inte ätas upp.
Och Marcus hämtade upp mig med flygtaxin som han kom i, och sen åkte vi hem.

Lördag och repa dans.
Fixande och trixande inför kvällens festligheter, vilket pyssel.
Att kämpa med tiden.
Stress och det blev inte alls som jag tänkt mig.
Blev en tårta istället för två och jag hann inte alls fixa håret det minsta.
För att bara nämna det lilla.

Vänner, chokladfudgetårta, frukt och presenter.
Tack för allt fint jag fått!
Det blev bra ändå.

Men jag är besviken och trött för att allt blev bara stress denna helg!
Nåja.
Ta det lugnt dag-idag och har äntligen hunnit bläddra i tidningen jag köpte
för några veckor sedan.
Marcus åkte tillbaka med flyget ikväll och jag unnar mig en lugn kväll trots
att jag skulle behöva göra det ena och det andra.

Det får vänta, nu ska jag njuta och leva lite.





Kommentarer
Postat av: emma

pyssla och inredning är min melodi :D

2012-04-01 @ 21:24:20
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: Rinki

Jag beklagar att det blev så stressigt, men jag hoppas verkligen att du får ta en liten dag mitt i veckan någon gång och bara ta hand om dig själv, eller när du och Marcus träffas nästa gång, att ni får vara tillsammans och bara njuta! Bor ni inte tillsammans förresten, förlåt jag har inte riktigt förstått hela grejen tror jag :).



Är det du på bilden i leopardaktig blus? Du ser verkligen stunning ut och jag menar det. Det där är nog första bilden som jag har sett på dig, som är tydlig liksom, helkroppsbild. Wow!



Låter som att du hade det rätt trevligt ändå, men återigen så beklagar jag såklart att det inte blev som du hade tänkt, det är alltid lite extra jobbigt, även om man inte gärna vill klaga.



Sv: Vad skönt att du får påsken på dig att vila upp dig, kommer du och Marcus att få vara tillsammans då? Har ni några planer?



Pluggandet känns väl rätt okej, det är ett spännande ämne med föreläsaren, hon är inte jättebra och det känns rätt så diffust vissa moment, men det är väl bara att hålla tungan rätt i mun och försöka ;).



Jag är fortfarande förkyld, men det ger sig nog snart. Tack så jättemycket för din gratulation och det fina du skrev om mig, i samband med mitt tentaresultat! Det värmer verkligen att få höra det och att du beundrar mig <3. Detsamma säger jag bara, jag menar det. Du verkar ha så många bollar i luften, men ändå lyckas du göra så bra ifrån dig!



Kramar!

2012-04-01 @ 23:19:54
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Felicia

Tråkigt att det varit lite stressigt, men antar att du haft en bra helg med en massa folk och firande av födelsedag iaf!



SV: Det kändes bra, är kul att ha gjort det :)



OCH JAAAA JAG ÄR MEGASTOOOOLT :D



pusss

2012-04-01 @ 23:32:47
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis i efterskott. Vilket fint födelsedagsbarn. :)



Svar: Tack för din lyckoönskning. Det skulle vara fint om jag och R fortfarande kunde vara tillsammans, men utan distansen.



Kram

2012-04-02 @ 08:53:13
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej alla fina!! Rösta på mig till Miss World Sweden! :)

http://www.missworldsweden.se/kval2012/mirela_hajric



Postat av: Kaffehörnan

Så fin bild. Här blev de ingen lugn stund.

Skönt du tog delugnt sen

2012-04-02 @ 11:39:07
URL: http://www.kaffehornan.se.kaffehornan.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Härligt med massa blommor på bordet, och gott med melon! Tråkigt med stress, men trevligt med folk som firar :)

2012-04-02 @ 11:56:50
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jobbigt att det blev stressigt! Blev säkert bra fast du inte hann med det du ville hinna :)



Hoppas du fick en bra start på veckan :)

2012-04-02 @ 17:53:37
URL: http://sofiesvardag.blogg.se/
Postat av: Fröken Tö

Sv: Jo loppisburkar är fina, speciellt eftersom man kan vara ganska ensam om att ha en sådan. Hur som så tycker jag att din nyköpta var väldigt fin!



Mårbacka är jag också väldigt svag för, älskar den ljusrosa nyansen! Dock så har jag ingen mårbacka, utan en engelsk pelargon i mitt fönster. Fast en mårbacka ska det allt bli längre fram!



Grattis i efterskott!!! Härligt med födelsedag, än fast den blev stressig! Lemoncurd tårtan tror jag även passar finfint till påsk, så kör i vind säger jag! Dock så passar väl godsaker nästan alltid in, eller?



Brödbak är terapi för mig plus att min sambo älskar att vakna av doften till nybakt bröd! Men vad skojigt att båda har kommit oss för att göra grahamsbullar! =) Dock så kan jag verkligen rekommendera receptet på bloggen, just eftersom de inte behöver stå och jäsa!



Min helg var kanon med middag hos en kompis, konferens på lördagen och spel och film där på söndagen. Kort sagt en ganska lugn och behaglig helg, synd bara att du skulle vara så stressad! Men kommande helg är ju påskhelgen, så då kanske du ger dig själv lite ledigt ifrån dansen? Kram!

2012-04-02 @ 20:00:08
URL: http://lizzzies.blogg.se/
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

mysigt! grattis :)

2012-04-03 @ 23:16:14
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: ester

Tack för en fin kväll och tårtan var alledels underbar! :) Kramar

2012-04-04 @ 08:03:12
Postat av: Till Ester

Åh, tack själv! Så roligt att ni kom!=) Kramar Gabriella

2012-04-04 @ 22:54:20
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0