Tillfälligt avbrott.

Det blev visst ett långt tillfälligt avbrott.
Det som bara var stressigt och jag inte hade någon dator.
Men nu så va.

Min dator lade av och vägrade befalla mina order.
Jag har haft ungefär en miljon saker att göra denna vårtermin,
har inte ens haft tid att köpa en ny dator.
Men i lördags blev jag en ny dator rikare. Köpte den på OnOff som
nu visst är i konkurs tider....
Min dator är ett demoex och när jag packade upp den igår (ja jag packade inte
upp den på en gång) så märkte jag att de saknades en sladd.
Givetvis går det inte att få tag personal från Onoff. Typiskt!
Men....
Jag har en dator!

Jag har en massa bilder jag inte lagt upp än så här kommer ett axplock.
Vad har hänt sen sist.
Så kortfattat som det går.

Skola och plugga som sjutton. Varit i Stockholm på kommunturné med klassen
och uppträtt och gjort dansworkshop. Dansexamimationer och VG på B-uppsatsen.
Grillat och fikat med Liv och Rebecka och våra män.
Hälsat på morfar och mormor och myst i mammas stuga så när sommarlovet anlänt.
Haft danspraktik och gjort en danssaga för barn.
Ätit tacos. Plockat blommor och varit på Färjan några gånger.
Hängt med Miriam och Peter en kväll.
Röda korset och en ceasarsallad i Norra hamn med Rebecka.
Klippt av mig mer hår än det var tänkt.
Pastabacken när Marcus fyllde år och jag var sjuk.
Dansuppträdande. Firat midsommar i Östhammar.
Umgåtts med fina Hanna. Tittat på balen i stadsparken. Födelsedagsfika för Ida och Stina.
Varit förbi graven.
Gjort om i lägenheten ett flerfal gånger och flyttat har jag ju faktiskt gjort!
Fast det var 3 mars. Haha.


Och säkerligen en himla massa annat som jag glömt för att jag inte kunnat blogga
på några månader.






Valborgsmässoafton med Marcus och Tobbe.

Våren kom så äntligen!



En massa matbilder som det ska va! Allt i sin ordning.


Bartömning och dansshow med mig och de andra i PDP på Kåren.
Slet som ett djur denna period med dansexaminationer samtidigt och morgonen
efter var jag redigt förkyld. Men en kul show blev det!

Regnbåge.

Mors Dag.


Påväg hem efter kycklingssallad på balkongen hos mamma.
Plocka blommor på hemvägen, tappa mobilen i backen och cykla över den.
Jo, javisst.

Middag på Waldorf förra måndagen med Liv och Rebecka.

Vit eller rutig gardin, det var frågan... Och bananen i fönstret är fläckig,
så kan det vara.

Förra tisdagens klipp.


Förra lördagen på Färjan med Marcus och underbar utsikt.

Lite så där har det sett ut. Ska utförska om fler bilder finns.
Sedan i måndags befinner jag mig hos Marcus hos hans föräldrar i Östhammar.
Han jobbar här i sommar och jag kommer vara här denna vecka och nästa.

Nu ska det nog inte dröja fullt lika länge tills nästa gång jag bloggar.
Bara hoppas att inte datorn krånglar, haha.

Ha det fint dessa sommardagar!

Kommentarer
Postat av: Emelie Noor Hosny

absolut ingen fara! de är bara bra med mig, sj?

2011-07-13 @ 13:10:33
URL: http://jessmems.blogg.se/
Postat av: Essiiica

hur är det med dig nu för tiden gumman ?:)

2011-07-13 @ 16:40:34
URL: http://jessmems.blogg.se/
Postat av: sara

svar: ja, men visst! den rosa färgen är så fin! :)

2011-07-13 @ 18:39:28
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Tack snälla du :) Vilka mysiga bilder!

2011-07-14 @ 12:29:04
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: micka

många mysiga bilder :)

2011-07-25 @ 18:59:21
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0