Lägesrapport.





TACK för att ni håller ut och förlåt för skämmigt dåligt bloggande!
Jullov och FRUKTANSVÄRT mycket plugg.
Jag är trött och inte ett dugg utvilad. Och på torsdag drar det igång.

Denna vecka är tentaveckan.
Så på schemat står alltså:
1 vetenskaplig rapport från min praktik på en högstadieskola
1 vetenskaplig rapport med tillhörande enkätundersökning i grupp
1 hemtenta
6 olika dansexaminationer (2 i balett, 1 i simonsonjazz, 2 i modernt och 1 i vanlig jazz)
1 metodikexamination framförd enskild med egen presentation
1 redovisning i danspedagogik.

Puh. Andas.
Detta lov, så kallade ja.
Och jag har varit förkyld (dock inte lika farligt som jag brukar) i 1 ½ vecka.

Alltså.
Äta frukost länge och bläddra i tidningen och njuta när jag är ledig
blev till att snabbt äta en macka och dricka ett glas juice på 10min för att spara tid och plugga.
No good.
Vart tog njutningslivet vägen på vägen?

Jag har fortfarande
ett färdigt pepparkakshus som jag inte har hunnit limma ihop väggarna på.
Vad gör jag med det nu liksom?
Haha lite skrattretande  där det står in my face.
Fortfarande inte hunnit baka julfika fast jag har alla ingredienser.

Och det har visst blivit januari, se där.
Och Gott Nytt År i efterskott!

Nu, slut på klagovisan.
Behövde bara få det ur mig.

Jag hoppas bara att jag orkar.
Men Marcus peppar mig fint.
Snälla, håll tummarna för mig speciellt på torsdag och fredag.

Bättre update kommer, från nästa vecka när det där ovan är gjort.
Nyårsbilder och den sista årssummeringen och all vanlig uppdatering likaså.
Jag har saknat att blogga.

Letar min sladd till kameran, är som bortblåst.
Komsi, komsi. Vart är du?
Här uppe visas härligt vinterland från en promenad från á la mobilkameran så länge.

Imorgon ska jag unna mig lite sovmorgon till 9 efter allt pluggande dag som natt.
För att sedan bege mig till skolan för extra rep inför dansexaminationerna.

En del pessimism denna afton måhända,
men en hel del längtan och hopp.
Vår, sol, blommor, bloggande, byta julsakerna mot fint pastelligt.
Snart, snart.

Hejsvejs!






Kommentarer
Postat av: Karin

Fina vinterbilder:)



ja, fast jag gör ALDRIG scemat innan veckan, jag kör på under veckorna och sammanfattar efter så det där var vad jag körde förra veckan hehe



Hoppas du får en fin onsdag:)

2011-01-12 @ 04:54:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofia

sv; ja, det är kämpigt nu i januari när det är så mörkt. Men ja, det är väl värt allt jobb i slutändan.

2011-01-12 @ 16:15:59
URL: http://sthlmsfoto.blogg.se/
Postat av: elin

sv: jag är också ordentligt shoppingsugen! men ska försöka hålla i pengarna ett tag och komma iväg till sthlm om några veckor istället :)

2011-01-12 @ 18:53:41
URL: http://elinwahlberg.se
Postat av: ELLEN

Visst är det! Säg till om du hittar något du gillar :)

2011-01-12 @ 19:17:49
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Lägg en massa glasyr och godisar på pepparkakshusdelarna och ät upp dem direkt =P



Underbara bilder!

2011-01-13 @ 22:13:26
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Precis, papperformat föredrar jag i alla lägen!



Jul och nyår har varit toppen men pluggandet blev tyvärr lite litande men det har jag lyckats styra upp nu.



Det ser ut som om du kommer ha en hektisk vecka, jag lovar att hålla alla tummar för dig. Mitt råd till dig är att inte skjuta något på framtiden, absolut inte. Det är som att gräva sin egen grav.

Postat av: Madeleine

Svar; TACK!

2011-01-17 @ 13:36:51
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0