Summering: oktober-december 2011.

Och så var dags för den allra sista summeringen för 2011.
Here it goes:

Oktober

Åkte så äntligen till IKEA och införskaffade lite nödvändigheter.
Och funderade över vad som var viktigt, och vikten av konsumtion.

Stress, mycket i skolan och illamående.
Men tacos och animerad film funkar alltid.

Bouillabaisse hos mamma en lördag, och tankar om varför inte fler vuxna ingriper
när barn slåss.

Mina rosa mårbackapelargoner fick knoppar och började blomma igen.

Kulturens Hus, pianobar och artistuppträdande.

Vackra höst och fina promenader.

Färgskalan gjordes om i köket.

Och hyllade den rosa månaden, hälsade på en två dagars ung bebis och gick på halloweenfest.
November

Överraskade Marcus med brunch en av få lediga dagar.

Hantverksmässan med mamma och köpte stickade vantar som heter Smörblommor.

Frost och min klass uppträdde på Teaterhögskolan.
Jag skrev om döden som på alla möjliga håll gjorde sig påmind.

Min vita orkide fick nya knoppar och min två veckors praktik började.

Och det blev första advent och skyltsöndagen spenderades med fina Rebecka.
December.


Julpyntade.

Har druckit mycket glögg och hade adventsfika för andra året i rad med Tobias och Ida.

Sista praktikveckan och bakade blåbärsmuffins.

Snö, förkyldning, musiktenta och alla dans- och metodikexaminationer gjordes.

Julklappsinköp.

Julförberedelser och mycket ljus.

Och så blev det julafton.

Kommentarer
Postat av: Annie

sv:Tack så mycket och detsamma!!

Ska du göra något kul på nyår då ? :)

2011-12-30 @ 23:51:41
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: tessan

Okej :)

skönt att han är hemma i Sverige igen :)

ajdå :O lät inget vidare.



Jag har tagit bort min tillgänglighet så jag är ledig :)



vad gör du själv?

2011-12-31 @ 11:14:09
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: J U L I A

härlig blogg och gott nytt år! kram :D

2011-12-31 @ 12:06:02
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0