November. Snö. Skola. Träningsvärk.















November. Snö. Skola. Träningsvärk. Blåmärken.
Ungefär så kan veckan sammanfattas.

Har haft några gästlärare i dans i veckan och har bland annat tränat på
olika lyft. Spännande!

Blåmärken pryder min kropp efter vår 12ggr-på-raken-danskombination,
där man skulle kasta sig från springande till ner på marken på mage och sedan upp igen.

Utvecklingssamtal i onsdags.
Fick förberedelsemejl i tisdagskväll. Besviken och lite ledsen. Jag kämpar så!
Klarade 4 av 6 dansprov.
Men fick högsta betyg på pedagogiken i dansen. Yey!
Pedagogik är min grej, I feel it!=)

Köpte saker till graven i fredags efter skolan. Men åkte aldrig i helgen.
Annat kom i vägen tyvärr.
Åh jag ville så gärna. Men så småningom.

Fredag- Gick på kåren jag och Marcus en snabb sväng på kvällen. Men nu är jag less på utelivet!

Lördag- Långfrukost med blåbärste och äggmackor. Bläddra i tidningar om man vill.

Åkte inte till Ida och Robert för deras Halloweenfest.
Orkade inte flänga, dåligt bilföre och behövde plugga.
Tog det allmänt lugnt och fick inget plugg gjort ändå dumt nog. Typiskt.
Funderade på bio på kvällskvisten, jag och Marcus. För trött så det blev inget.
Vaniljte och popcorn i soffan fick fungera istället.

Söndag- Plugg. Tidig middag hos mamma med Marcus och bomullsbollen som envist
jagar sin svans.
Mumsig fläskfilé, kyckling och svampgryta med ris och sallad till.
Och kaffe och vaniljglass, persikor och melon till efterrätt.
Mamma hade dukat så fint och hade det så mysigt hemma.
Åh, jag vill fixa till mitt hem igen.

Hem. Plugg igen.
Slötitta på Parlamentet, och nu Beck, innan sängen som alltid väntar troget.
Trackback
RSS 2.0