Bio och att träffa en efterlängtad vän.



Oj nu sitter jag här fastän klockan skriker sent och jag ska springa till bussen 6.20 imorrn.
Jag ska ha två danslektioner med barnen imorgon. 3-5åringar.
Utmaning i allra högsta grad!
Kändes t o m ganska så knepigt, jobbigt och svårt.
För, hur fungerade man själv i den åldern?
Ja, man hinner glömma.
Känns bättre nu, är ganska nöjd med det jag skapat.
Så imorrn får vi se.
Spännande.

Och i helgen som var då. Jo.

Fredag-
lång dag.
Praktik från kl 07, komma hem vid 16. Slänga i 2 tvättmaskiner på direkten.
Duscha, snabb middag och så bio med Stina och Lina på kvällskvisten.
New moon givetvis.
Hem och ut med en tuss Molly kl 23.30 och sedan var man ganska trött va.


Lördag- sova ut, vad skönt.
En kort sväng på stan. Köpte julpynt. Ja hör å häpna!
Jag som inte alls är förtjust i julsaker gjorde en kovändning.
Brukar inte ens ha en elektrisk adventsljusstake.
Men ändring för i år tror jag visst.
Plötsligt händer det sa nån!

Myrorna en sväg och sedan storhandla.
Lina och Mats tittar förbi på kvällen en snabbis för att titta på Mollypolly.
Följt av sen middag á la moussaka med Marcus.

Lite yoga och träning. Hopp i duschen. Och ta det lugnt kväll.








Söndag-
Baka scones det första jag gör.
Pyssla på i köket.
En efterlängtad fin vän från Göteborg tittar förbi på eftermiddagen.
Fika, frukt och godis.
Äntligen.
Och vi kanske syns lite oftare nu.
Åh. Ja.
Det är alltid lika fint att se dej.








Trackback
RSS 2.0