Veckans schema.

Något sådant här ungefär.
Det jag sysselsätter timmarna med denna vecka.

Måndag- några få timmars sömn bara, jobba, komma hem.
Spontanåka in till stan. 10min innan Kulturens Hus stänger och
plugga låttext och titta på vattnet i Norra Hamn med Marcus.

Tisdag- jobba, fördriva tiden på Lindex och Myrorna en sväng,
tid hos banken kl 15.30, handla lite på Kvantum, hem.
Öva sång till jag nästan tappar rösten.
Trött!! Sova kl 01.

Onsdag (idag)- köpte med mej en rosInterflora till min lärare.
Sånglektion, den sista för terminen.
Spana efter en soffa på Röda korset,  kika på stan en sväng,
trött som få och åka hem.
Matintag och städa på kvällskvisten. Ringa en vän och blogga.

Torsdag- ledig hela dagen. Skönt!! Ska sova ut. Är trött i hela kroppen.
Och sen får vi se....

Fredag- jobb.

Lördag- jobba och sedan fest i villa på kvällen. Kul! Jag är laddad!

Söndag- det får tiden utvisa.....

Nu: ta det lugnt och njuta av att jag är ledig imorgon.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0