Den fruktansvärda hemska helgen.

Först och främst: Grattis i efterskott på "Ernst-dagen" i måndags, Jennifer!  Haha, kommer du ihåg? =D
Och tack och bock för reklamen, bror! =)

Min mobil är försvunnen, min ena stickade vante är borta och en del av mej försvann nog i helgen.....
Och skriva ca 100 tackkort söndag-tisdag till vänliga själar med anledning av pappas begravning.

Helgen.
Den fruktansvärda hemska helgen.
Vad hände egentligen?
Hur kunde du?
Hur kunde du?

Eftersom det är en blogg kan/vill jag inte berätta om allt när så många läser den.
Det får bli lite luddigt. Det är personligt. Och jag hoppas det respekteras.

Tårar, bråk, våld och poliser.
Och oförlåtna saker.
Vem kan man lita på, egentligen?

Tack till berörda!

Tusen saker till att tillägga.
Nej, jag kan tyvärr inte berätta.
Det är bland det värsta jag varit med om.

Tack Peter och Jonas!
<3

Men någon gång hoppas jag det ordnar sej för att låta lite optimistisk,
och inte skrämma er alldeles från vettet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0