Begravningsdagar.


Först:
min mobil, som ni vet, är borta, det går inte att ringa. Krånglande internet och blogg, och jag kommer inte in på min mejladress.
Ni som skickat mejl 3/3 och framåt, - jag har inte kunnat svara! Jag hörde att det visst var fler som hade problem med sin hotmail...

Idag äger ännu en begravning rum.
Det är mycket begravningar dessa månader. Januari, februari, mars....
Min pappas i slutet på januari. Min kompis pappa, som dog en och en halv vecka efter min, i början på februari. Och någons mamma och mormor för några veckor sedan.

Jag säger vila i frid idag till dej.
Och som du sa; hon sjunger säkert i någon änglakör just nu.

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

jisses vad mkt begravningar :/ fan vad jobbigt! men vad kul att du ska hänga med på söndag :D:D så ska du få vara omringad av en glad gam ;) hihi aaa skulle vilja berätta lite stuffs för dig. Men kan ksnke ringa dig under lunchen om jag hinner :D pusss

2009-03-07 @ 08:30:37
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0