Vecka 24.




















Jobb. Banken. Titta på balpar i Stadsparken.
Gymma. Ett yogapass.
Cykeln går sönder påväg till jobbet- stressad och komma 16minuter försent - jag arg.
Baka scones sent en tisdagskväll.
Uppfräschning av badrummet.
Plocka blommor längs ett dike. Årets första myggbett.
Sjukhus och magnetröntgen. Kände mej som pappa i de för stora sjukhuskläderna.
Ont i kroppen vecka den vill inte riktigt. 
Köpt en ny bikini. Äntligen något som passa mej!
Träffat fina Rebecka från Göteborg. Efterlängtat.
Nej det har inte varit +63 grader fastän skylten löd så.
Pastahjärtan. Hyra film.
Lägenhetsvisning.
Grattis till studenten Jonas!
Bio kl 21.30 en söndag i regnet en drama skräckis blev det visst.

Och visst ja.
Jag har kommit in på Sveriges enda danslärarutbildning trots alla krämpor
och stukad fot! Yey för mej.

Kommentarer
Postat av: Drömma-Lotta

Grattis!

Vilka fina bilder du tar :)



Jag blev märkligt nog sugen på att laga mat och plocka blommor. Fast kanske sova lite till först...

2009-06-16 @ 05:59:13
URL: http://dromma.blogspot.com
Postat av: Klara

Tack så väldans! Kul att du tycker om min blogg!

2009-06-16 @ 09:01:52
URL: http://klaraskollage.blogg.se/
Postat av: Ester

ja jag också blev sugen på mat, mackor och sånt :)) grattis, roligt att du kom in på utb!! :)

2009-06-16 @ 17:08:46
Postat av: Anonym

Hihi ingen fara, men gud så mycket god mat.. nu däremot.. läskar du haha

2009-06-16 @ 22:57:10
Postat av: Till Ester

Tack så mycket!

Ojoj, det var inte meningen att läska alla med mat haha! Jag lovar. Kanske skulle jag starta en matblogg, hm? Haha.

Hoppas du har det bra, vi får date:a upp när du kommer tillbaka=) //Gabriella

2009-06-17 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0