Midsommarhelgen.

Midsommarafton 19/6.
6 månader. Pappa.
Jobba fram till eftermiddagen.
Dagens första kunder var ett par gamla grannar till pappa och mej. Se där.

Midsommarafton för ett år sedan skrev jag om i bloggen.
Jag satt hos dej på sjukhuset.
Tog med en somrig t-shirt, bytte ut den tråkiga sjukhusskjortan.
Hade smugglat in en vas och några blommor.
Det var ju trots allt midsommarafton.
....

Och åter till detta år.
Låna mammas lägenhet fredagkväll-söndag förmiddag.
Midsommarfirande med Marcus.
Egenkomponerad förrätt. En hallondrink. Lax och potatis. Och halloncheesecake.
Förlåt om jag läskar, men nu varnar jag innan ialla fall =)











Midsommardagen.
Bila till mammas stuga.
Till lugnet och naturen.
Vatten. Grilla. Mygg. Morfar och mormor. Jordgubbar.
Kvällssol. Båtar. Potatissallad. Blunda lite.
Skönt att komma bort ett slag.

















Kommentarer
Postat av: Ester

Härliga bilder :D

2009-06-24 @ 15:35:32
Postat av: Mo

omg that cake..was it raspberries on it? so mums

2009-06-25 @ 16:28:25
URL: http://memoandmyself.wordpress.com
Postat av: Till Ester

Tack så mycket, roligt att höra! Kameran är en mycket bra uppfinning=)//Gabriella

2009-06-25 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0