Glöm inte bort att du är vacker var det någon som sa.


                                                                   Och du är vackrast av dem alla.

Klockan är strax efter 23 och jag har precis stigit upp ur sängen.
Idag orkar jag inte med riktigt.

Jag har inte ens öppnat böckerna för tentan på tisdag och projektredovisning på torsdag

och andra skoluppgifter.

Några tunga dagar.

Orkade skola trots allt igår och en inlämningsuppgift. Men sen blev det tungt.

Du,
och vad hände?
En natt gjorde sej påmind
alla tårar
konstigheter
rädsla
varför gick du
och jag vet att du behöver tid
men tiden går
lägger på en rem
och så var ögonblicket förbi
kan du fånga det igen?

Jag orkar inte äta idag, har inte ätit på ett dygn snart
sovit dåligt flera nätter
få timmar
pluggat och inte vetat vad jag läst
inte träffat morfar & mormor och de andra
och vad är kärlek för nåt?
jag orkar inte duscha jag ska ändå sova snart igen.
Det blir bättre
någon gång blir det bättre
men det gäller att ta sej igenom allt tills dess.

Och du,
som du sa till mej
säger jag till dej;
glöm inte att du är vacker.
Du är vackrare än du tror.




Kommentarer
Postat av: Lina

hej gullis!! Hur mår du ? =) gissar att du har mkt me skolan nu :P ska vi ses någon dag?:D Miss u kramar <3

2009-01-14 @ 08:07:45
URL: http://lilalina.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0