Första skoldagen!

Ja precis, första skoldagen idag. Nolleperioden har börjat.
För andra gången för mej.
Känns inte lika spännande denna gång eftersom jag har gjort det förra året.
Men.
Nu har jag kommit rätt och äntligen, äntligen, är det dans på schemat.

Lång dag idag. Tyvärr skippade jag första festen ikväll med djungeltema.
Förra året var jag med men åkte hem när de andra skulle gå ut på krogen.

Det är svårt att få tider och bussar att stämma. Det finns knappt några som passar.
Blir nog att sova över hos någon i klassen om det går, eller skippa en hel del kvällsaktiviteter tyvärr.

Tungt att pendla.
Men roligt att äntligen få göra det jag allra helst vill.
Att dansa.

Nu blir det sängen.
Iväg kl 6.30 imorrn.
Och kanske komma hem mitt i natten, vem vet.
Studentlivet.

Och kan bli lite skralt på uppdateringsfronten i veckan. Skola + jobb i helgen.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0