Tjoho, tjohej!

                                                                

Morgonen började bra, blev halvers för att sedan resultera i finfin. Se där ja!

Var uppe alldeles försent för mitt bästa i natt, fick endast 5 timmars sömn, vaknade, åkte till skolan. Men med rätt inställning om att "just do it" så var jag inte så fasligt trött ändå.
Men, väl på plats. Alla lektioner för idag blev tydligen inställda. Vadan detta? Jaha, jamenvisst.  
Så nu blir det självstudier hemma, som jag ändå hade tänkt göra.
Ringde om internet, och det kom en kille hit äntligen och donade och poff nu har jag ett fungerande internet (ta i trä, va!).

Ja, ja, ja! Härligt. Äntligen, tjoho. Så nu förhoppningsvis blir det fler inlägg att vänta. Vågen på det va.
Vad lycklig jag är. Haha matrialistiska samhälle it-teknik. Ha.

Nu finns dock en risk att jag sitter och tar igen min internetdos alldeles för länge, den måste stillas. Nä, plugga var det ju!
Ska försöka beta av bland alla uppgifter som växer.
Men bilder från helgen ska laddas upp och sättas in. Och nåt inlägg om helgen som just passerat som innehöll födelsedagsfest, morfar & mormor, en dammsugare och långprat till 1.30 i natt ska dyka upp har jag tänkt.
På återseende!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0