Finally!



Jag e så trött, jag e så slut! Puh. Men, slutligen!

Har pluggat som en tok idag, men med ganska bra marginal faktiskt!
Åh, vad jag lagt ner tid och vad nöjd jag är! Tjoho.
En vetenskaplig rapport på 6 eller 7 (hur många blev det egentligen?) sidor.
Men.
Sluttiden var kl 17 idag.
(Som vanligt) uppstod ett krångel. Jag skickade in rapporten 17.13 efter viss
tekniskt tjorv. Men då hade de avaktiverat filen och man kunde inte skicka in rapporten!
Suck och hej å hå.
Så jag mejlade in den, 13minuter sent.
Och jag hoppas så in i norden att de inte underkänner mej för det.
Har kämpat som en tok, lagt ner min själ för detta. Come on!

Jag har hunnit tvätta idag. Betalat räkningar.
Tog bussen in till stan knappt en timme efter min inlämning.

Middag på Pasta restaurangen med mamma. Mysigt.

Sprang på klasskamrater på bussen hem. Hallåja.

Kiropraktortid
imorrn kl 17.50 fick jag, hon ringde idag.
2 sms har plingat till idag. Skärmen e fortfarande svart så jag vet ej från vem det är.
Hinna fixa imorrn måntro?
Och har fått tillbaka en examinationsuppg som vi lämnade in i september.
Jag klarade den, yey! Så imorrn firar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0