Äventyr, långprat och en stadsvisit.

Hade tänkt hinna uppdatera en gång till igår men där fick jag i mitt ansikte.
Tiden la på en rem, sprang iväg och vägrade att stanna. Så det kan gå!

Onsdag 15/10-

Plugg på förmiddagen. Snabbstäda lägenheten.
Träffa Marcus en stund på eftermiddagen. Vi spenderade några timmar på Teknikens Hus.
Trevligt värre! Och hur länge sen som helst jag var där. Nostalgitripp.
Tillverka papper. Båtrace. Kartletande. Cykeltävlande, puh vad varmt det blev!
Kolla fina stenar och dela med sej av gamla minnen. Mitt "hej, vill ni köpa hemmålade stenar" kom på tal....
Haha, hoho. Någon annan som kommer ihåg min felsägning, måntro? :D
Skrämmas i gruvan. Jag höll på att få hjärtslag! 
Kika på en trädutställning. Faschineras över en kula. Dricka en kopp kaffe. Köra flygplan!
Och en hel massa mer säkert.... 2 ½ timme gick svisch!




Sedan. Cykla och ta reda på vart Sofia numera bor. Fikaträff imorrn ju! =)
Ta ut pengar, handla mat, cykla hem. Laga mat och mera plugg.
Beundra solnedgången och prata med Mari i nästan 3 timmar i telefon. Härligt.




Torsdag 16/10-

Idag. Trött som få, endast några timmars sömn. Segaste morgonen hittills.
Pallra sej till skolan. Intressanta föreläsningar! Nyttiga tips. 
Buss till stan. Träffa Lina! 
Mat på kära Mcm. De hade visst börjat med salladsbuffé, toppen! Den gick ned.
Strosa på stan. Springa på Stina, prata en stund. Och sedan hem.

Hade sett fram emot den lediga dan imorrn. Men icket, skolan kallar. Kl 10-15
och diverse småfix sedan. Nåja, det blir bra.

Nu; en massa plugg till imorrn! Laga middag (vad sägs om plättar?) och tvättstuga kl 19-22.
Och denna han skulle visst slå en signal så kan vi se vad helgen har att erbjuda.
Tack och bock!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0