Solroskakan och Stina.

Bakade en sockerkaka igårkväll.
Återigen hade jag glömt att köpa ströbröd, oh! Men denna gång kom jag iaf ihåg att jag
inte hade hemma det innan det var försent. Alltid nåt, alltid nåt!
Det fick bli att improvisera, det är mycket mer spännande då I say, tjohey.

Man tager vad man haver.
Ja, så blev det.
Ekologisk musli var vad jag hade hemma. Det tog jag. Ja.
Kort och gott.

Träffade Stina hemma hos henne idag, trevligt.
Hade med mej kakan, och fastän den hade en stänk av solrosfrön och musli gick den an.
Sicken kaka, las cake. Den gick ned. Se där!

Annat av värde idag: ringt pappa och snicksnackat, och pluggpluggplugg.  
Sista examinationsuppg i denna kurs & jag gör den med en speciell tvist, en danssving.
Hoppas det uppskattas bara, jag tog mej fria händer nämligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0