Litteraturseminarium och att smita från lektionen.


Att sjunga och städa är en finfin kombo.

Litteraturseminarium idag, gick bra, men hann bli lite nervös måste jag erkänna. Javisst!
Mindre god lunch, förlåt, men så var det. Har gett den 2 chanser nu, den där köttfärspajen men icket....haha.

Har städat på kvällskvisten måste jag skryta om att jag hunnit med. Dammsugit, torkat golv, dammtorkat.
Välbehövligt och ohlala så fint det blev. Jag känner mej vuxen. Haha.

Tråkföreläsning på eftermiddagen. Fast den var frivillig. När vi skulle dela upp oss i grupper, så smet vi haha.
Ja, den var ju frivillig iaf. 
Det e inte ofta jag tråkas så, brukar ha en dos tålamod över. Men idag, sorry!
Lite dåligt samvete kan jag få stundtals men tröstar mej smått med att föreläsningen egentligen inte gällde oss.
Jag trodde den skulle ge info om VFU, vår praktik, å dess rapportskrivning som är om några veckor. Nej, nej.
Föreläsningen & diskussionsgrupperna innehöll VFU, hur man skulle lägga uppe kursplanen osv.
Hm...
Svårt att tycka till när man inte varit på praktik än.
Från kl 13-16 höll hela kalaset på. Jag gav mej. No harm.


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0