Blä!


Internet funkade inte igårkväll= ingen update gick att göra.

Nu.
Jag har inte tid att skriva, inte tid att blogga. Men nu gör jag det ändå.
Stundtals är jag rätt lugn, hyfsat sansad, jag ska fixa alla uppgifterna, jag ska, jag ska!
Men.
Andra gånger som nu en aning. Hur, hur, hur?
Måste skriva av mej.
Det är så fruktansvärt mkt. 2 rapporter (totalt 4), vetenskapliga. Ikväll senast kl 23.59 ska det in.
Denna han ska komma idag. Jag försöker planera helgen så den ska passa för alla involverade, & mej,
utan att känna mej otillräcklig & stressad.

Och uppgifterna sedan.
Jag hittar inte 2 böcker som jag ska läsa för att kunna koppla mitt resonemang till litteraturen.
De ska finnas på nätet men de hittas ju inte. Och inte styrdokumenten heller.
Hm... funderar på att springa ner & köpa böckerna, om de finns...?
Jag ska hinna göra en observation på 1 timme, med tillhörande rapport. Hur? När?

Samtidigt krånglar ryggen och revbenen & det är svårt att andas. Och foten, aj!
Jag ska, ska! Men ork, ork, vart är du??

Jag ska inte ens berätta allt det andra som jag oxå måste hinna med idag.

Usch & klagomål. Jag är så less att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och det känns så krångligt, dumt & jag önskar att denna helg kunde komma någon annan gång...

Jag vill räcka till.
Nej, jag vet, det går inte alltid. Acceptera. Gå vidare.

Nu biter vi ihop, va!
När (om, nej, när!) detta äntligen är klart, oh så skönt! Men jag lär ju sitta min lilla tid....

UPDATE! Jag hittade ena boken, tjoho & fyrverkerier! Framsteg. Efterlängtat. Nu har jag bara resten kvar....
Men vilken lättnad ojoj. Time to read!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0