081020.



Speedsnabbläste boken igår och idag innan skolan. Hann läsa allt förutom sista kapitlet haha.
Jag tror jag nästan måste köpa boken. Vilken underbar bok!

Var i skolan ända till klockan 17 idag.
Föreläsningar. Och sedan träffa Nina från klassen och gå igenom boken inför vårt seminarium på torsdag.
Till bibblo en sväng. Kopiera papper. Cykla till Ica och köpa frimärke och en chokladkaka.
Cykla hem i regnet, vilket ruskigt väder.
Betala en räkning, sms:at och ringt och surfa på internet. Lagat middag.
Hade tänkt börja med vår sista examinationsuppg ikväll (om de inte lägger in ännu fler!) i denna kurs men jag har inte riktigt kommit mej för än....

De ringde om en ny kiropraktortid imorse. Nya tider hade börjat lossna. Tyvärr passade det inte in i mitt schema.
Typiskt. Men ärligt talat vet jag inte om jag orkar gå ändå, inte just nu.
Att plugga heltid och ha en himla massa uppg + gå på behandling som gör en helt borta i huvudet och kroppen
är ingen vidare solskens-hit. Tyvärr, not really.
Sist var ingen höjdare. Det e inte klokt hur det kan påverka ens tillvaro. Nåja, vad är väl en bal på slottet....eller nåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0