Teknikkrångel och min fina vän.

Ledsen för dålig update!
Allt och lite till händer på samma gång.

Min mobil funkar fortfarande inte, de kan inte hjälpa mej på Telia.
Blir nog att köpa en ny (igen!). Vad händer va....?
Har varit utan internet i några dagar oxå, men nu e vi back in businnes igen.

Fick svar från min lärare ang min examinationsuppg som fick mejlas in.
Det var okej! Åh, så skönt. Trots de 13minuternas försening . Yey.

Kiropraktorbehandling i fredags, fick byta tid. Trött efteråt, men annars gick det bra.
Dock kommer det ta lång tid innan jag blir bra igen kunde hon konstatera.
Denna måndags kiropraktortid fick dock ställas in, lektioner 8.15-16.15 som krockar.

Och tisdagen, förra tisdagen, sen update som jag inte hunnit orda om. Och helgen givetvis.
Here we go:

Träffade min fina vän i tisdags dagen till ära. Finfint.
Spenderade dagen på Kulturens Hus bibliotek för att plugga. Och tjattra några slag.
Sen lunch/tidig middag á la Mcm intogs. Gott med salladsbuffé!

Och springa på gamla bekanta och prata minnen och vad folk gör nuförtiden. Flott!



Poff sa det och så blev det fredag!
Strosa på stan med min fina vän, ledig som jag var. Men stress, stress blev det bara!
Ändring av kiropraktortid, stuva om i schemat, uppför trappen, ned för trappen, grannarna
som för övrigt hade pysselstuga i trapphuset, undrade nog hur mkt jag skulle rusa den dan.
Handla mat och Kvantum! Springa in med telefonen som sagt.
Tid att gå på stan? Svar: jag hann på H&M iaf.

Efter försening, liten förfest hos mej med min fina vän  kl 21.30 och framåt.

Och ingen vinöppnare. Plinga på hos grannarna. Det ordnade sej tilllsut.

Få skjuts till stan ca 00.45. För lång kö på Cleo.

Kort sväng på Invit. Och sedan Olivers med en gemensam vän.
Glassplitter överallt. Jag fick glas i skon. Min fina vän blödde på fingrarna. Plåster.
Och jag skojar inte, jag trodde jag hade kommit till glasmästeriet. Usch.
50-åringar som raggar på en. Maxmat. Och få fanta utspilld över hela mej. Skjuts hem.
Men med en fin vän känns allt bättre.

Lördag 1/11-

Sömn: 5.30 tills 11.15.
Arcusmässan med mamma på eftermiddagen. Och en middag på det.
Och söndagen var mest sömnig och i telefonsamtal. 
Tack att jag har en sådan vän som du, min fina vän. Tack!
Hej, hej, hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0