Lång dag och några klagomål.

Lång, lång skoldag.
Ville mest somna och gå till min lägenhet.
Fort trampa cykel hemåt.
Bli uppringd av vårdcentralen, fanns ingen ledig jourtid, de hade brist på läkare denna dag.
Men till Stadsvikens vårdcentral kunde man ringa efter kl 17. 
Fast vid otur kunde man bli sittande väntade i några timmar på en tid i vårdcentralrummet.
Jag ska ringa imorrnbitti och hoppas på bättre tur.
Somna i sängen, skönt, skönt, till det ringde på dörren kl 18.30. Duntofflor, tjocktröja repris.
Feber.
Ont-ont i halsen har aldrig haft så här ont förut. 
Jag blundar hårt och grimaserar varje gång jag sväljer. Blähä.
Öronen, aj mina öron. Och jag fryser.
Sorry, klagomål. 
Brukar inte klaga så hemskt, men när jag gör det nuförtiden gör det rätt ont.
Aj.
Jag hoppas jag blir frisk till måndag, till praktiken. 
Man får nämligen inte vara borta en enda dag på 2 veckor. Då får man underkänt.
Great.  
Och Anton, som sagt, vi får ta kladdkakan och den varma chokladen nästa vecka I hopellyhope.

Och massor av nya kursuppgifter. Och gruppuppg imorrn.
Ska ställa klockan imorrnbitti men finns en chans att dagen spenderas i sängen febrig.
Men snälla flytta inte fram tentan! Ev tenta 3dec fick vi veta idag. Snart.
Egentliga datum för tentan: 13jan. Eller så finns en möjlighet å ha den 17dec. Oh, boy!
Jag har iaf klarat en till examinationsuppg, yey för mej!
Fira gör jag med sömn, alvedon, värmeljus och apotekhalstabletter. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0