Ingen bra dag.


Blir ingen riktig bloggning ikväll, inte som jag skulle vilja.
Orkar inte.
Är så trött, la mej i sängen nu ikväll vid kl 20 med duntofflorna och tjocktröjan på.
Skola imorrn kl 8.15-14.30. Hur ska jag orka?
Måste ringa läkaren imorrn och beställa tid.
Vita prickar i halsen (blä, usch), öronont och halsont.
Och jag vill bara stänga in mej i min lägenhet och inte komma ut på en vecka. Minst.

Äntligen har jag tagit tag i försäkringsfrågan. Tack för hjälpen Anton! =)

Har träffat min vfu-lärare och hälsat på, på min praktikplats idag iaf.
Jag hoppas det blir bra, det ska nog gå bra. När man väl börjar.
För jag gillar ju verkligen barn och deras nyfikenhet och oj vad man får mycket tillbaka.
Men ärligt talat vill jag bara hoppa av skolan och börja dansa, dansa, dansa nu.
Snälla.


Och om min resa, återkommer jag om.

En annan dag, en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0