Halsfluss.

Jag har så pallrat mej till datorn, det tog sin tid haha.
Dagen har spenderats i sängen, det blev ingen skola för mej.
Och det känns dumt att klaga i dessa tider.
Men jag tror jag aldrig haft så ont och varit så dålig som nu. Nåja.

Fick tid på vårdcentralen på eftermiddagen.
Jag har visst halsfluss.
Se där!

Hemma resten av veckan, för att försöka bli frisk till måndag, första praktikdagen.
Föda intag idag kl 07.30 - 22.50:

Några glas vatten
Ett glas hallonsaft
Några hyvlade bitar ost
Ca 1 ½ glas honungsvatten
Potatis och broccolisoppa

Men.
Nog klagat för dagen!
Jag har fått penicillin iaf.
Hopps i säng strax.

Kommentarer
Postat av: Ester

krya pa dig

2008-11-13 @ 12:28:40
Postat av: Gabriella

Till Ester: tack, tack! jag ska göra mitt bästa=) så hur går allt för dej? har du klarat dej utan förkyldningar å halsfluss å annat? hoppas det!

2008-11-13 @ 19:38:29
Postat av: Ester

ja hojja an sa lange (peppar peppar) men gustav har varit lite sjuk, sa nu lagrar jag pa mig med massa C-vitamin o fiskleverolja :) jag vill inte bli sjuk! Men hoppas du blir frisk snart iaf:)

2008-11-14 @ 11:36:16
Postat av: Gabriella

Till Ester: ja, hoppas du klarar dej ifrån det! bra att du laddar upp med c-vitamin å annat, det kan inte skada!=)nä usch, inte kul å va sjuk. tråkigt att gustav varit sjuk:( tack, ja det borde vända snart hoppas jag! fredag idag, några planer för helgen?

2008-11-14 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0