Söndag-Torsdag.

Går rakt på sak, varför inte fortsätta när man ändå håller på. En söndag och sedan kommer en ny vecka. Denna vecka.
Och den såg ut?
Jag något i stil med det här:

Sön 29/6-

Lugn och skön dag. Plockade en blombukett på kvällskvisten och promenerade till en vän. Såg en film, åt lite godis. Åkte hem i natten. Vad att inte tycka om.


Mina skor såg lustiga ut.


Mån 30/6-

Städa, packa, rensa det sista. Sedan på eftermiddagen kom flyttbilen och tog mina grejer.
Och efter lite tur fick jag träffa Mari också. Alltid lika uppskattat! Tog en promenad i solskenet från mej.

                                                                               




Spatserande runt sjön, såg en musiker?, tittade på fina blommor, gick över malmuddsbron med kisande ögon. Satte oss på Roasters en stund. Med en kopp te och en kaka när de börjat ljusna av. Tittade på folk, förde samtal.
Roliga sammanträffande påträffades.
Pojken vid namn Någon har en lillasyster som gått i samma klass som en tjej som satt på uteserveringen. Denna tjej råkar även vara den berömda Mr X förra flickvän. Hängde ni med? Så kan det gå i lingonskogen. Lustigt när vi just i det ögonblicket pratade om denna Någon. Ja, saker händer, ja. Haha.


                                                                               
                                                                        Det hade fastnat något läskigt i trädet.


Min macka där kaviaren råkade bli ett frågetecken.


Tis 1/7-

Fick syn på något. En tanke väcktes. Kan det vara....? Min tanke gick till dej.

Jag undrar, oh, jag undrar. Fortfarande.

Efter avslutade möten och strålande sol. Buss till Piteå. Konsert och middag vankades visst.
Opera och rysningar genom hela kroppen 1 ½ timme. Det var finfint det.


Ons 2/7-

Strosa på stan med Mari en sväng på eftermiddagen. Åt en kycklingsallad på kära Mcm. Gott! Och en Anna kom förbi och joinade gänget också.

Cykeltur i regnet. Filmkväll hos Lina vid 20-tiden. Ida och Stina var också där. Beck stundades!

                                            
Påväg hem.


Tors 3/7-


Har äntligen fått tag på det sista ang den andra flytten. Skönt!
Solen har stekt på, det har varit varmt idag.

Annars har jag syselsatt mej med:

plockat  b l o m m o r som jag gett till nån. letat flygbiljetter som sprungit bort. suttit i telefon en massa. cyklat till pappa.

konverserat  l ä n g e med en dj.

köpt keso och ahlgrens bilar. pratat med peter ikväll. haft  k l ä n n i n g  på mej. sorterat bilder.

funderat på att åka till udden fast jag hann aldrig. hittat min cykelnyckel. slängt iväg ett efterlängtat  s m s till pojken vid namn Någon. och druckit en massa vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0