Från ett litet undrande hörn, åhå.


Fredag, fredag!

Mathandling, tvättstuga 16-19 och springa på bekanta i snöyran.
onsdag har vi litteraturseminarium och jag har fortfarande
inte fått min beställda bok. Den skulle komma senast idag!
I mitt ansikte då.
Varför trilskas det så fasligt för.
Hur blir det nu?

Och en massa lustiga sammanträffanden.
Han.
Jag hade tänkt jag skulle slå en signal till honom ikväll,
men skulle bara springa ned i tvättstugan och hämta upp det sista.

Och vem ringer innan jag hinner ringa?
Jo. Han.
Jag berättar att jag orkar inte laga middag ikväll.
Har köpt potatissallad så jag gör det enkelt för mej.
Vem hade också inte hunnit äta ännu och hade köpt potatissallad ikväll?
Jo. Han.
Och han skrattar högt och ljudligt åt det ovannämnda.

Och en hel del andra sammanträffanden beträffande han och jag.
Lustigt, kurrelustigt.
Två gånger har han ringt denna vecka.
Jaha, se där. Inget speciellt. Egentligen. Men.
Från ett litet, litet, undrande hörn. Åhå.

En eventuell träffa honom kväll. Idag eller imorgon.
Äh. Vi får se.
Jag gillar när jag är halvt obrydd.
Power. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0