Konstigt.

Det är konstigt. Verkligen konstigt.
Begav mej till begravningsbyrån, skulle titta på och bestämma vilken
kista pappa ska ligga i, och diverse andra parenteser, såsom blommor, mat osv.

Ja, vilken kista ska man välja egentligen....
Vilken är "finast"? Vilket träslag? Vilken färg?
Ska det vara några utsmyckningar? Dyr? Billig?

Aldrig trodde jag väl i min vildaste flickdröm
att jag skule sitta mitt emot en begravningsentreprenör
och välja ut vilken kista min pappa ska få sova i
2 dagar före julafton.

Ibland är livet konstigt. Döden är självklar. Och konstig.
Och det är bara att bita ihop och göra det bästa av vad man har.

Kommentarer
Postat av: Lina

helt sjukt vad fin sida :D personlig å vacker å bilderna WOW!!!

Gillar din sida :D

kramar tack för du alltid ställer upp :D

2009-01-07 @ 17:22:39
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0