2dagars och sedan kom vardagen.

Det blev visst 2-dagars i helgen. Hejhopp, det var bra länge sen nu! Omväxling.
1:a advent på det. Och sedan kom vardagen. Se där va!

Fredag 28/11-

Beslutsångest, fundera hit, fundera dit. Men, äh, okej då!
Fest hos Stina på kvällen, jag tackade ja i sista minuten.
Möta upp Lina vid 21.20 och sällskapa till värden.
Länge sedan nu. Bekanta ansikten. Och Norgeparet var tillbaka!
Denna han var också bjuden, men ringde dock i sista stund och tackade nej.
Och möjligtvis några förbryllande ord.
?

Sen utgång och lite folk. Kafelino. Några danssteg.
Mat på Tasty med Martin.



Lördag 28/11-

Inte alls som det skulle bli. Sent, sent, sent.
Kalas för morfar 85år! Och jag kunde inte komma som det var tänkt.
Typiskt och buhu. Åh, men åh!

Trött. La mej på eftermiddagen. Sov kl 15-18.
Jag slarvar med sömnen nuförtiden eller nåt, ajaj!
Sms:a och prata i telefon. Beslutsångest dag 2.
Och äsch då, jamenvisst, okej då, of course horse!

Martin huserade fest för kvällen vid 20.30.
Trevligt. Och mandariner.
Sen utgång och frysa tårna av sej i lång kö utanför Kafelino.
Några gav upp, en del köade envist.
Oorganiserat och kaos.
Tina upp inne i värmen. Mer folk än gårdagen, trevlans.
Sprang på Peter, vi måste updatea snarast kom vi på! Och Jonas! Efterfestminnen yttrades.
Även trevliga Mario befann sej på samma ställe, najs.

Livespelning. Movitz spelade dansant popjazzigt.
Medryckande härligt. Och en kort vända på dansgolvet med Martin, för att sedan
göra repris av gårdagen; Tasty. Skippade dock maten denna gång.
Sprang på Linn från gamla jobbet, kul!
Sista nattbussen hem.

Och han.
Några spontantimmar i lördags. Duntäcke och halvdålig komediserie.
Rostat bröd och o´boy.
Tack.
Och aj.
Hejdå, hejdå.

Söndag 30/11-

1:a advent och tv-kväll själv.
Pucko, banan, o´boy, is, vaniljglass á la egenkomponerat.
Finfint.

Måndag 1/12-

Kiropraktortid och ont i hela kroppen. Var 1 månad sen sist nu.
Hela jag värker tror jag. Trodde jag skulle svimma till och med. Nåja.
Köpte första julklappen i år, tidigt för att vara mej. Vanligtvis inhandlas den 2 dagar innan julafton.
Omväxling. Förnöjer. Visst. Kanske.?.

Sprang på Mario av en slump, sällskapade en stund.

Hängde på skolan kl 17-18.30, konstig tid.
Diskutera uppgifter med studiegruppen.
Avslutar kursen imorrn tisdag, börjar ny kurs i övermorgon onsdag.
Och köpt världens godaste bröd tror jag! Mums.

There´s the story.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0