Fina dagar i idyllen


Torsdag-Lördag 24-26/7 i Nora.

Faster Britta och Hans var också där! Spikade upp tavlor, satte upp gardiner, fixade garderober. Umgås med pappa och William och hans fina familj.
Vad för strapatser utspelade sej egentligen, vad upptog tiden? Jo, jag har:

fikat på ett trädgårdscafé. kikat på loppisprylar. sovit på ett bollhav. doppat fötterna i sjön.
varit på en inflyttningsfest i solsken. fotograferat och videofilmat.

gått på stan. sett en dansande älg. upptäckt att det visst var mörkt om kvällarna.
ätit gott. tittat på ett bilbanerace. träffat omtänksamma människor.
beskådat en alldeles särskild stol.

inte hört av mej till dej. glömt min tandkräm hemma. klättrat i träd.

tänkt en massa. konstaterat att det var allt bra trevligt.


























Efter många om och men tog jag mej tillslut hem. Höll på att missa flyget med 10min denna gång (!)
Sprang på Claes Malmberg och en Magnus Uggla mitt i allt. Hittade inte min hemmanyckel, ingen granne var hemma. Maten i icakassen höll på att smälta bort. Mobiltelefonen la av. Hade bråttom till en avskedsfest.

Men så!
Fick sova hos Mari som höll på att transportera sej upp hit ifrån Umeå. TACK!
Åt en himla massa god mat och en drack en god vattenmelondrink. Sedan avskedsfest med tillhörande utgång.
Nästa dag frukost på stranden. Och bara vara. En igelkott på språng. Laxmiddag och jordgubbar. Tjohej!










Kommentarer
Postat av: Ester

Harliga bilder har med :))

2008-08-27 @ 13:33:10
Postat av: Gabriella

Tackar, tackar! =)

2008-08-27 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0