Mot Nora!


Och här kommer fortsättningen på the update, blev för bråttom efter gårdagens spelning så nu kör vi igen:

Packningen. Onsdag 23/7 var det. Efter några ynka timmars sömn och packning på 21minuter. Ompackning! 2 ggr. För liten väska. Men fick ändå inte med keyboarden som jag skulle ge i present till killen som fyllt år. Typiskt.

Bråttom, bråttom, ont om tid. Hann inte checka in, hade stängt. Anlände 15min innan planet skule avgå. Panik! Stress genom säkerhetskontrollen, skynda uppför trappan, springa till gaten. Men nej! Stop! Där fick jag inte komma in, väskan var nämligen för stor, den skulle jag ju checkat in. Yeah well.... Efter ett intensivt trixande (remember 15min innan planet ska avgå!), jag kom med. Puh och tjoho, I was glader! =)

Arlanda express följt av vänta på tåg mot Örebro.
Satt på Centralen och hängde. Ringde ett samtal som jag lovat att jag skulle göra. Det var lite jobbigt. Lite jobbigt blev det. Och du sa, ja du sa att vi skulle vara vänner. För du klarade inte av att vara någonting annat än just vänner. Okej tänkte jag, då gör vi så.



Varmt tåg mot Örebro. Mobilprat som bröts, täckning ah. En hare i Bålsta. Och några timmar senare i gnällbältet.
Buss till Nora. Ja, så var det tänkt.... Busschauffören visste varken bu eller bä.... Hade kört bussträckan 2 veckor bara, hade inte hört talas om min hållplats och glömde säga till att jag skulle byta buss senare. Tyckte jag skulle stiga av vid någons gård, för annars var det bara vägstrecka och inga hus. KRÅNGEL!

Klev så av. Väntade på William som kom och hämtade mej med bil. Stackaren som fick köra några extra mil. Tack! <3
Innan, när jag stod där och väntade, öde, öde, öde. En bilväg, träd, skräp. Några enstaka bilister som verkade undra vad jag höll på med i landet ingenstans. 




Jag blev orolig och ledsen. 


Så äntligen framme. Den sköna idyllen. Bara vara.
Och mackmiddag klockan 22.45. Trött. Lång dag. Men nu var jag här!



Kommentarer
Postat av: Ester

fina bilder grabsen

2008-08-27 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0