Och vad är väl en dag på Selet....


Ja, nu blir det info minsann i mej! Som jag lovade. Frågan är bara hur jag ska hinna med och berätta alla många historier som har hunnit utspelas de senaste veckorna.
Och ständigt händer det saker känns det som. Ja, faktiskt. Senast i natt. Ännu en nyhet. Men den tar vi sedan. Nu kommer händelserna i någorlunda ordning. Here we go....

Det var en tisdag, en tisdag i förra veckan.
Jag och en vän hade bestämt oss, trots det envisa tårarna från himlen, att uppleva naturen. Åkte bil till Avan, tog sedan färjan över, följt av bilkörning till Selet. Så kan det gå. I regn, ja oj vad det regnade! Min vän hade tänkt på stövlar, jag hade tänkt på vita tygskor. Jag fick låna ett par 41:or med sockar i. Matsäck hade han också gjort, med varm choklad och ost- och leverpastejmackor. Bara så där. Finfint.
Och sedan naturupplevelser i det fria på det.








När vi gått vår vandringsrunda gick vi tillbaka till bilen och snicksnackade lite.
Tyvärr kan jag inte gå in på djupare information. Finns mycket att säga, men är lite hemligt i dagsläget =)
Pratade igenom en del saker, beslöt oss för att vara vänner, tog i hand på det.
Åkte hemåt och min vän frågade sedan om det gick för sej att bli bjuden på middag och film.
Efter några om och men så, javisst. Kom tomhänta ur mataffären, men sprang på en gammal bekant, trevlish!
Hyrde film och åkte till min vän och åt grillspett á la lax, bläckfisk, paprika, rödlök och potäter.

Och sedan. Ja. Vad hände sedan....? Repris kind of.
Den där -skaka hand på att vi ska vara vänner -grejen, nä.... Icket. Haha. Jag säger som vi brukar säga; in your face. Fancy!
Och sedan var det hemligt igen. Fast du har ju sagt, ja du har sagt att du inte vill ha ett förhållande. För du flyttar på 1 vecka och 1 dag nu. Men vi får se. Ja. Men nu var det hemligt igen!

Återvände hem klockan 02 på natten. Hade inte packat för morgondagens resa söderut så det var bara att lägga på den berömda remmen.


Efter en packning på 21 minuter. Hopp i säng!
Ska fortsätta uppdateringen senare, nu; in till stan och kolla på en bekant som ska sjunga. Trevlish värrisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0